Verzending en Retouren

Welkom bij Seekn!

Hier delen we graag informatie over verzending en retouren, zodat je een vlotte en probleemloze ervaring hebt met onze producten:

Verzending Beleid

  • Verwerkingstijd: 1-2 werkdagen.
  • Gericht op het balanceren van kostenbesparing met efficiënte levering voor elke specifieke bestemming.
Land

Verzendtijd

Gratis Verzending

Nederland

6-10 Werkdagen

Ja

België

6-10 Werkdagen

Ja

Dit zijn geschatte levertijden en kunnen worden beïnvloed door factoren zoals douaneafhandeling, lokale postdiensten en de specifieke locatie van de ontvanger. We werken nauw samen met onze internationale vervoerders om tijdige updates en efficiënte bezorgdiensten te bieden.

Orderafhandeling en aanpassingen:

Verwerking van bestellingen:

Bestellingen worden snel verwerkt, meestal binnen een tijdsbestek van 24 uur na plaatsing. Om eventuele wijzigingen mogelijk te maken, bieden we een genadetijd van 12 uur voor aanpassingen aan het verzendadres.

Flexibiliteit in wijzigingen:

Dit zorgt voor flexibiliteit terwijl ervoor wordt gezorgd dat uw bestelling zonder vertraging wordt verzonden. Zoals altijd streven we ernaar een balans te vinden tussen snelle orderverwerking en het tegemoetkomen aan de behoeften van de klant.

Let op:

Houd er rekening mee dat de genoemde tijdsbestekken werkdagen zijn en geen weekends of feestdagen omvatten. Dit zorgt voor duidelijkheid en helpt realistische verwachtingen te stellen voor onze klanten met betrekking tot de levering van de bestelling.

Retourbeleid

Wat is ons Retourbeleid?

We accepteren terugbetaling of retour onder een van de onderstaande voorwaarden:

(Let op: niet alle voorwaarden zijn van toepassing binnen 30 dagen. Lees de onderstaande tekst zorgvuldig door!)

  1. het product verloren is gegaan en de tracking-app aangeeft dat het is afgeleverd.
  2. Als de klant meldt dat het product beschadigd of onbruikbaar is binnen twee dagen na ontvangst van het pakket, kunnen we kosteloos een nieuw pakket versturen of restitutie bieden.
  3. Het trackingnummer van het product is ongeldig om de bezorgstatus te controleren.

We verzenden niet opnieuw of bieden geen terugbetaling wanneer:
  1. Het pakket wordt niet bezorgd vanwege een verkeerd adres of telefoonnummer dat is opgegeven in de bestellingen;
  2. Het pakket wordt niet bezorgd omdat het lokale postkantoor er niet in slaagt contact op te nemen met de ontvanger.
Hoe krijg ik een terugbetaling?

U kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice. We kunnen het bedrag aftrekken van uw volgende bestelling of een overboeking naar u maken via de betaalmethoden die u gebruikt.

Verder nog vragen klik hier!

FAQs →

Gratis Verzending

Gratis verzending op alle bestellingen.

Veilige betaling

Alle betalingen worden veilig verwerkt.

Snelle Levering

Binnen 24 uur is uw bestelling verzonden.